dzierżawa drukarek, dzierżawa drukarek warszawa, wynajem drukarek, wynajem drukarek warszawa, wynajem kserokopiarek, dzierżawa kserokopiarek, leasing drukarek, sprzedaż urządzeń drukujących, Lexmark, Konica Minolta, Canon, Kyocera, Serwis, Drukarki, Laptopy, Naprawa drukarek, Materiały eksploatacyjne, Tusze, Tonery
Naprawiac czy nie naprawiac
Druk

Drukarki do biura.
Kupować czy wynajmować?

Drukarki do biura. Kupować czy wynajmować?

Wielu przedsiębiorców mierzy się z tym dylematem. Czy inwestować we własny firmowy sprzęt czy skorzystać z oferty najmu / dzierżawy urządzeń od wyspecjalizowanych dostawców. My spróbujemy przybliżyć to zagadnienie na przykładzie drukarek i pokażemy, że możliwe jest obniżenie kosztów związanych z drukiem dokumentów w Waszym biurze.


Kupować Wynajmować 1

Czy na pewno chcę / muszę mieć własną?

Warto trafnie określić potrzeby Waszej firmy czy organizacji odnośnie urządzeń drukujących. W zależności od profilu działalności wybierajcie opcję zakupu lub wynajmu. W przypadku dużych firm zakup może być właściwym krokiem, jednak dla wielu mniejszych firm kupno drukarki może być za dużym obciążeniem dla ich budżetu.

Warto wtedy rozważyć wariant “nie kupuję tylko wynajmuję’ i tym sposobem zredukować koszty związane z zakupem urządzenia na własność.

Kiedy w biurze pracuje zaledwie kilka czy kilkanaście osób zwykle drukuje się stosunkowo niewiele dokumentów. Zakup drukarki może okazać się nie tak do końca “niezbędnym” wydatkiem, a opcja wynajmu bardzo korzystna.

Kupować Wynajmować 2

Zalety wynajmu - 5 istotnych korzyści


  • Pierwszą zaletą jest fakt, że przy wynajmie / dzierżawie unikamy kosztownego zakupu urządzenia i nie zamrażamy kapitału. Nasze wydatki są adekwatne do potrzeb i płacimy tylko np. w formie ryczałtowych comiesięcznych opłat za wykorzystywanie drukarki – jej dzierżawę oraz za materiały eksploatacyjne i wydruki.

  • Po drugie przy dzierżawie mamy zwykle opiekę serwisową ze strony firmy świadczącej usługę wynajmu. Przy posiadaniu własnej drukarki odpowiedzialność za utrzymanie sprzętu w dobrej formie leży najczęściej po stronie właściciela.

  • Po trzecie, oprócz serwisu w ramach opłaty comiesięcznej lub opłaty za stronę zwykle macie zapewnione regularne zabiegi konserwacyjne i konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych. Możecie czuć się zwolnieni z pamiętania o tonerach – będą do Was trafiać automatycznie w miarę potrzeb.

  • Po czwarte, taka “zaprogramowana” opieka serwisowa pozwoli Wam uniknąć przestojów w pracy czy to z powodu usterki urządzenia (naprawy robi się najczęściej u Klienta) czy wyczerpania zapasów matreiałów eksploatacyjnych niezbędnych do druku.

  • Po piąte, jeśli po ustalonym czasie zechcecie mieć na własność urządzenie, istnieje z reguły opcja odkupienia używanej drukarki po zakończeniu umowy lub wymiana jej na nowszy model.

Kupować Wynajmować 3

Przyszłościowe rozwiązanie

Poza wymienionymi korzyściami wynajem sprzętu jest w zgodzie ze współczesnymi eko-trendami. Coraz popularniejsze stało się dzierżawienie urządzeń ze względu na opłacalność takiej formy usługi dla użytkowników i większą przyjazność dla środowiska.

Przy okazji praca na wypożyczonym sprzęcie pomaga zadbać o ekologiczny wizerunek organizacji, która nie kupuje tylko wypożycza wielofunkcyjne urządzenia drukujące i korzysta z nich w niezbędnym dla siebie zakresie.

Kupować Wynajmować 4

Podsumowanie

Drukarka na wynajem to z pewnością dobre rozwiązanie dla firm, które liczą się z kosztami. Dodatkowo sprawdzi się w sytuacji, kiedy w firmie brak dedykowanej osoby odpowiedzialnej za konserwację, serwis i eksploatację drukarki.

Przy dzierżawie urządzeń do druku możecie liczyć na to, że:

  • Dostaniecie sprzęt dostosowany do Waszych potrzeb, rekomendowany przez profesjonalnego konsultanta.

  • Obniżycie znacząco koszty w firmie zmniejszając wydatki na druk.

  • W przypadku urządzeń wielofunkcyjnych firma wynajmująca będzie Was zaopatrywać w jakościowe oryginalne materiały eksploatacyjne (w tym tusze i tonery).

  • Otrzymacie darmową opieką serwisową, a serwisanci będą przeprowadzać regularnie konserwację urządzeń i interweniować w razie awarii.

  • Oszczędzicie Wasz czas, gdyż zarządzanie drukiem w Waszej firmie z zasady bierze na siebie podmiot wynajmujący sprzęt. Już się o to nie musicie martwić!

Kupować Wynajmować 5

Jeśli zaciekawiła Was opcja wynajmu urządzeń drukujących, nie zwlekajcie i skontaktujcie się np. z naszym działem przez stronę www.

Odpowiemy na wszystkie Wasze pytania dotyczące optymalizacji środowiska druku i rozwiejemy ewentualne wątpliwości. Zapraszamy do kontaktu!

Strzałka Powrót


Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym doradcą.




Możesz również wypełnić
formularz kontaktowy




Przycisk X

Skontaktuj się z nami.


* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wysyłając wiadomość, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na Twojego e-maila, lub w celach marketingowych, jeśli będzie wymagała tego odpowiedź. Zgodę możesz w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.
Przycisk X
Formularz ikona
Formularz napis
Twoja wiadomość została wysłana.
Czekaj na kontakt od nas.
Logo Marcova







Zapisz się do newslettera i zainspiruj się

* Zapisując się do newslettera, wyrażasz zgodę na przesyłanie Ci informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Marcovej. Zgodę możesz w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Adres firmy

ul. Żeromskiego 32
05-270 Marki






Kontakt

t.: +48 22 510 11 99
warszawa@marcova.pl



Social media

Facebook logo Linkedin logo

© 2024 Marcova Biznes Sp. z o.o. (dawniej Marcova Sp z o.o. Sp. komandytowa)
projekt: Hype™ , wykonanie: CodeDeploy
Stopka slogan