Facebook pixel
Emspot Logo
5%
na pierwsze zakupy
z kodem emspot
Dowiedz się więcej Strzałka
Serwis Nagłowek

Serwis Marcova
w każdym miejscu

Separator

Wszechstronny przegląd urządzeń IT
na terenie całego kraju
Facebook Linkedin
Marcova Motto
Strzałka


Nasze serwisy

Separator



Jak to działa?


Separator

Strzałka

01
Wyszukaj serwis
Sprawdź, czy w Twoim mieście
lub okolicy dostępny
jest nasz punkt serwisowy.





Strzałka

02
Zgłoś problem
Zadzwoń pod numer:
22 510 11 97
lub wyślij e-mail na adres:
serwis@marcova.pl




Strzałka

03
Czekaj na kontakt
Nasz serwisant błyskawicznie
skontaktuje się z Tobą,
żeby rozwiązać problem zdalnie,
lub żeby umówić się na odbiór
urządzenia do naprawy.




04
Przekaż urządzenie
Zgodnie ze wskazówkami
serwisanta przygotuj sprzęt
i przekaż do naprawy.
Zajmiemy się urządzeniem
bezzwłocznie,
by jak najszybciej
sprawne wróciło do Ciebie.








Najczęściej zadawane pytania

Separator


01.

Wymieniłem/łam dzisiaj toner i drukarka przestała drukować. Pojawia się komunikat: Błąd pamięci materiałów. Co powinienem/nam zrobić?
Zamów nowy toner w Marcova.

 

02.

Czy naprawiacie sprzęt wszystkich marek?

Jesteśmy autoryzowanym serwisem urządzeń: Xerox, Kyocera, OKI, Hewlett-Packard, Epson.
 

03.

Czy na czas naprawy muszę oddać urządzenie do serwisu?
Oferujemy naprawę sprzętu zarówno u Klienta (w biurze, w instytucji, w firmie), jak również w niektórych przypadkach (zależnie od stopnia skomplikowania awarii) zabieramy uszkodzony sprzęt do siedziby naszego serwisu w celu usunięcia nieprawidłowości i wymiany wadliwych podzespołów. Na chwilę obecną, w czasie koronawirusa, obsługa serwisowa prowadzona jest w oparciu o rozwiązania spedycyjne.
 

04.

Czy na czas naprawy otrzymam urządzenie zastępcze?
Na czas naprawy na prośbę Klienta podstawiamy urządzenie zastępcze.






 

05.

Jakie urządzenie serwisujecie?
Serwisujemy drukarki i laptopy.

 

06.

Drukarka zacina papier przy pobieraniu papieru. Jak usunąć usterkę?
Otwórz pokrywę dostępową, usuń wkład drukujący i sprawdź ścieżkę przejścia papieru. Warto też sprawdzić zasobnik papieru.
 

07.

Co powinienem / powinnam podać zgłaszając urządzenie do serwisu ?
Przy zgłoszeniu serwisowym należy podać: dokładne miejsce gdzie znajduje się urządzenie, model urządzenia, nr seryjny, załączyć dokładny opis usterki z kodem błędu oraz zdjęcie na którym widać jaki jest problem.
 








Ikona Lata
Ikona oddziały
Ikona punkty
Ikona klienci
0

lat na rynku
0

oddziałów firmy
0 +

punktów serwisowych
w całej Polsce
0 +

aktywnych klientów
Ikona Lata
Ikona oddziały
0
lat na rynku
0
oddziałów firmy


Ikona punkty
Ikona klienci
0+

punktów serwisowych
w całej Polsce
0+

aktywnych klientów








Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym doradcą.




Możesz również wypełnić
formularz kontaktowy.




Przycisk X

Skontaktuj się z nami.


* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wysyłając wiadomość, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na Twojego e-maila, lub w celach marketingowych, jeśli będzie wymagała tego odpowiedź. Zgodę możesz w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.
Przycisk X
Formularz ikona
Formularz napis
Twoja wiadomość została wysłana.
Czekaj na kontakt od nas.
Logo Marcova







Zapisz się do newslettera i zainspiruj się

* Zapisując się do newslettera, wyrażasz zgodę na przesyłanie Ci informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Marcovej. Zgodę możesz w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz   polityce prywatności.

Adres firmy

ul. Wolności 3
05-091 Ząbki






Kontakt

t.: +48 22 510 11 99
marcova@marcova.pl



Social media

Facebook logo Linkedin logo

© 2022 Marcova Biznes Sp. z o.o. (dawniej Marcova Sp z o.o. Sp. komandytowa)
Stopka slogan